Sunday 4 September 2011

raya ! raya ! dan raya ! :)

rasanya raya tahun ni x la best sgt kot..
maklumlah dah pakat2 besaqkan..
duit raya dapat pon xbanyak mana :(
saya bersama MUHD DANIAL HAKIMI .. sayang dya sgt2 :)

bersama kakak dan anak buah tercyg

ni la kak kesayangan aku..YUSMA YENTI

Ni pula anak aku juga..INTAN SYAFINAZ

keluarga bergambar bahagia :)


bersama anak2 aku :)

memohon kemaafan di pagi raya <3


kiss <3 <3 <3

budak bongoxx garu kepala..entah kita dapat bersama ke x kan?
saya selalu ulg kesalahan yg sama..sory

ni pulak angah BF my BFF sabirah.

ni la my BFF aku SABIRAH

HAHAHA..makan tykah jgn x makan :)

ni la dua anak aku..yg suka aku buli..geram2..
pa pon aku syg depa sgt2..muaahhhh

ha ni la separuh gambar raya aku..japg letak semua borink plak tgok..
papon aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN <3

No comments:

Post a Comment