Friday 16 September 2011

mengapa ini harus terjadi ?

rasanya tak perlula aku bohong hati ni..
secara jujurnya memang aku masih sayangkan  dia
walaupun dia telah sakitkan ati dan diri aku..
tapi memikirkan nasihat dari rakan2
jesteru memikirkan masa depan
terpaksa juga aku buat keputusan ini..
entah bila akan aku dapat cinta yg sejati
dari seorang hamba Allah yg benar2 memerlukan aku..
xku sangka bukan kau orang yg terakhir yg akan aku cinta seterus menjadi
pedamping serta pemimpinku dimasa depan..
entah bagaimana hendak ku rawat lagi hati yg semakin sakit dan
perlukan seseowg disisiku..
ya Allah tolong la pulihkan hati ini..
agar aku dapat merintangi FINAL EXAM dengn teng..
mengapa masa ini cubaan ini datang padaku..
moga  apa yg terjadi pada ku kini ada hikmahnya..
kini kau orang yg kedua yg pernah aku cintai setulus hati :(

6 comments:

  1. moga2 masa akn datang akn lbih baek dari yg sebelum nie .

    ReplyDelete
  2. ya saya pon berharap begitu..manusia kena berubah untuk mendapat sesuatu yg terbaik dalam hidup mereka :D

    ReplyDelete
  3. betul2 . perubahan itu baek untok sseorang . :)

    ReplyDelete
  4. jadi awak berubah ok..saya bukan nak yekan awak tp saya nk awak berubahh

    ReplyDelete
  5. ok sy berubah taw awk . senyom ckit . :)

    ReplyDelete