Sunday 18 September 2011

kenapa kamu tak boleh ?

saya xdapat bayangkan hidup saya tiada kamu..
saya xmampu lalui hidup ini tanpa kamu..
tapi saya mahukan masa depan yg lebih bahagia dgn kamu kelak..
tp kenapa kamu tak boleh?
xboleh berubah kah sedikit untuk saya?
saya sanggup untuk tunggu kamu
asalkan kamu dapat berubah untuk saya..
tp kenapa kamu xboleh?
ya ! saya akui yg saya benar2 BODOH..
bodoh sebab mengharapkan insan yg xpernah
mau berubah dan korbankan sedikit ego dalam memiliki saya..
saya harap setelah kamu baca apa yg saya coretkan
kamu dapat berubah walaupun sedikit..
jika bukan untuk saya tp untuk insan seterus saya..
saya akan menunggu kamu jika itu yg kamu mahu..
jika tidak saya undur diri :(

6 comments:

  1. ok2.. sy akn guna msa yg kamoo beri kn itu sebaik2nya , dan kamoo akn mlihat perubahan sy bila msa nye sudah smpai . sy sgt menyesal atas kekilafan yg sy lakukn pd msa lampau . ty

    ReplyDelete
  2. okay..saya harap kamu xakan hampakan saya ok..ingat taw ini peluang terakhir kamu..harap kamu dapat pegang peluang ini sebaik2nya..saya sayangkan hubungn ini sebab tu saya masih mahu bg kamu hubungn biarpun apa tanggapan orang terhadap saya..

    ReplyDelete
  3. ok . sy akn hargai ap yg kamoo beri kt sy sekarang nie . dan sy akn guna dgn sebaik2 nya. thx taw . ily awk sgt2 .:)

    ReplyDelete
  4. ok..ingat semua pesan saya kat kamu k..jgn nak ulang lg :( saya dah cukup berkorban untuk kamu :)

    ReplyDelete
  5. sy pon dh berkorban utk kamoo an . :)

    ReplyDelete
  6. harap btol la apa yg kamu cakapkan :)

    ReplyDelete