Wednesday 26 October 2011

wasiat perpisahan

xsemestinya jika saya x berjuang untuk dapatkan kamu bermakna saya xcinta..
xsemestinya jika saya bercerita tentang orang lain saya xsayangkan kamu..
semua ini saya lakukan sebab cinta..
semua orang dah tahu mencintai xsemestinya memiliki..
saya tahu erti sakitnya hati apabila xdapat bersama dengan pasangan yg dicintai..
walaupun kedua2nya saling mencintai..
sebagaimana kita yg saling mencintai antara satu sama lain..
tapi sayang cinta bukan milik kita..
jadi mahu x mahu saya harus lepaskan awak..
mungkin jika ada jodoh kita akan bertemu lagi dikemudian hari..
masa itu pastinya kita akan lebih menghargai antara 1 sama lain..
jadi saya akan tunggu saat itu..
saat dimana kita berjanji akan bersatu..
tapi kita hanya mampu merancang pa yg kita inginkan..
tp ALLAH lebih agung dia telah menetapkan semuanya untuk kita,,
apa pun yg berlaku kelak ingatlah ini yg terbaik buat kita..
moga perpisahan ini mengajar kita erti percintaan yg sebenar..

No comments:

Post a Comment